tisdag 24 december 2013

Projekt Monster High når sin kulmen!

Äntligen JULAFTON! Nu har dottern fått öppna alla sina julklappar från mig och hon är så nöjd! Så nu kan vi äntligen fota hela dockhuset med alla grejjer i. Allting är gjort av mig och det mesta i återbrukat material. Gamla hyllplan, spont, ben från ett bord, en badrumshylla, kartonger i massvis, en ljusstake, en doftoljehållare, ett saltkar ja gudars vad mer... Jag kan inte beskriva allt jag gjort här i onödan men om du har lust att veta om något speciellt så är det bara skriva och fråga!

3 kommentarer:

  1. Så fint det blev. Det har varit så spännande att få följa detta projekt från start till klart. Jag kan tänka mig att Anja är mer än nöjd nu. Många julkramar till hela familjen från mig <3

    SvaraRadera
  2. Du är OTROLIG på att skapa Anna. Helt fantastisk. God Jul å Kram från oss/ Carro

    SvaraRadera
  3. Åhh huset är fantastiskt!! <3 Kan tänka mig att dottern blev mer än nöjd!! Duktig du!! =)

    SvaraRadera