söndag 9 november 2014

Akut renoveringsbehov åtgärdat!

Det känns som att jag är klar med hallen för den här gången iaf. Finns så mycket småfix att göra men ska ta en färgburk och sätta mig och småilla på skavanker en annan dag, kanske efter jul. ;) Men nu har jag målat garderoberna och handtagen, målat listerna som blivit skabbiga när vi satte in garderoberna. Slipat trösklarna och lackbetsat dem. Jonas har fixat täckning i portalen där vi var tvugna såga upp för garderoberna och nu har jag målat även det. Och så har jag lagt in mattan som kom med posten från Ellos. Jag är inte kanonnöjd med den, den är så rynkig och vill inte ligga stilla. Men den ligger väl till sig på några dagar antar jag. Har inte hängt tillbaka tavlorna ännu men funderar om kanske det ska dit något annat. Och så ska vi ju bygga in elementet och få en liten sittplats tänker vi, men det får åxå bli nästa år. Men for now känner jag mig iaf. halvnöjd. Ja lite återbruk här med är det ju, garderoberna har vi fått i bortskänkesgruppen på facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar