tisdag 2 december 2014

Pegasus till hästtokig stortjej!

Min tös håller på att bli stor! Ser ni framtänderna som äntligen kommit ut! (hon slog ut den ena när hon var ganska liten och den har varit borta läääänge). Jag fann detta tyg på tradera och tänkte direkt på tösen. Tyvärr var det lite mindre tryck än jag trott så blir lite grylligt resultt. Men dottern är såååå glad! VART HAR DU FÅTT TAG I DET TYGET var det första hon sa. Och sen WOW och WOW! Det enda jag ångrar är att jag alltid köper en halvmeter tyg bara, räcker ju bara till en tröja. Vore kul få sy någon tunika eller klänning med. Hmmm... nästa gång. Brallorna blev lite stora, ska sy ihop lite i benet längst ner men jag var tvungen använda samma tyg istället för mudd då jag inte hade samma färg på mudden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar