torsdag 28 februari 2013

Återbruksutmaningens sista: Tights

Idag är sista dagen på utmaningen "Återbruk textilier" i gruppen "Vi sytokiga" på facebook. Det har varit kul att se andra än jag visa upp sina fantastiska återbruksalster. Såklart har det varit kul att sy återbruk med, men det gör jag ju mest hela tiden. Dock avslutar jag nu med dessa tights, sydda av en kjol jag köpte på kupan så sent som idag. På rumpan har jag applicerat en klöver, i övrigt inga direkta krusiduller. Tyget är ett trikåtyg fast det ser ut som jeanstyg, kanske svårt att se på bilden men. Nåja. Nu kanske jag äntligen får tid att sy i lite moderna, nya tyger som lägligt dimper ner i brevlådan i dagarna.








1 kommentar:

  1. Så snygga, med klöver som en hel härlig detalj! Å så fina de e till Storskogen bodyn ifrån Blingo! :-)

    SvaraRadera