fredag 27 februari 2015

Rent hus, hängande bakverk och färgglada kissar...

Jag åkte på en vända till av sjukdomar, självklart! Sköterskan på VC tror det är olika virus och inte en enda lång sjuka. Hah, hjälper inte mig mycket. Men nu är jag på fötterna igen och har stora förhoppningar att fortsätta vara det massvis med dagar. Men sånt vet man ju aldrig. Nå ja i vart fall har jag pysslat lite. Det har blivit lite olika dekorationer för väggen, skyltar/tavlor vad man vill kalla dem. Tanken är att jag ska stå på en enda liten marknad i år och sälja lite så jag gör lite extra sådär så jag har över. Dock påverkar det mig lite, jag väljer lite annorlunda projekt kanske än jag gjort om det bara var till oss själva. Nåja, det är då bara trevligt hittills men jag får akta mig så jag inte börjar pyssla för att sälja för då blir jag ju as-stressad som ni som känner mig kanske vet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar