onsdag 3 februari 2016

Gymtröja från Me&I ?

Idag var jag tidigt ur sängen som bara attans! Så jag tänkte ta mig på gymmet och hinna hem och ge ungarna frukost innan de skulle till skolan. Kollade öppettiderna på gymmet, 5.00 med tag. Jodå jag har tag. Men när jag var där kvart i 6 fick jag då INTE komma in. Så vad göra... Ta itu med nåt! Snubblade över den snygga kjolen från Me&I jag köpte i höstas. Jag använder inte kjol! När ska jag lära mig? Men vackert tyg så jag ville inte sälja den. Jag funderade lite och det fick bli ännu en "Grace" från boken "Sy!". När jag provade den hade jag ju kvar gymkläderna, och jag ser ju genast hur bra tröjan passar ihop med gymtightsen. Så nu är det jag som röjer iväg och krigar på gymmet iklädd dyra designersportkläder! Hahaha! Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar